Turbometal zverejnil krátky film o úspešne absolvovanej ceste s Nissanom LEAF
V dnešnej dobe už nie je potrebné presviedčať užívateľov áut o tom, že najekonomickejšou a najekologickejšou voľbou je práve elektromobil. No napriek tomu, v prípade dlhších ciest mimo mesto, pretrvávajú pochybnosti, či je automobil schopný dojazdu do cieľa. Vozidlá na elektrický pohon sú stále len druhou voľbou, kupujú sa ako auto “do mesta”. No Nissan si je istý tým, že Nissan LEAF spĺňa požiadavky plnohodnotného rodinného automobilu.
Aby sme to dokázali, Nissan Sales Central & Eastern Europe ponúkol LEAF známemu blogu Turbometal. Cieľom bolo prejsť 1000 kilometrov dlhú cestu do Milána, kde mali chalani možnosť zúčastniť sa na finále Ligy majstrov UEFA, ktorého hlavným sponzorom bol Nissan.
Blogeri – ktorí nedávno získali ocenenie Online Video Award – bez váhania prijali túto výzvu, a vrhli sa do dobrodružstva, aby zistili, čoho je Nissan LEAF vlastne schopný. Krátky film o ich ceste bol zverejnený na blogu Turbometal 16. augusta. Vznik filmu podporila agentúra ACG Advertising.
https://www.youtube.com/watch?v=UF1fDuFhK0o
Zdroj: tlačová správa, foto: YouTube – Nissan Slovensko