Prevratné riešenie! Facebook aplikácia pomáha nájsť partnera na dovolenku
Prevratné riešenie! Najchytrejší ľudia zo Spojeného kráľovstva jej veličenstva Alžbety II preskúmali ako príjemne stráviť letné chvíle plné Slnka pomocou novej facebook aplikácie. Rozvinuli ju bádatelia z univerzity Cambridge. O čo ide? Prostredníctvom našich „lajkov“ na Facebooku dopomôže k nájdeniu nášho vysneného partnera/partnerky na cesty.
Hybridná aplikácia vyhľadá ideálne dovolenkové miesta a priateľov presne na mieru, s ktorými sme v najväčšej zhode vo vízii cestovania. Zozbierali dáta viac 6 miliónov dobrovoľníkov z celého sveta. Aby sa aplikácia posunula do svojho zdarného konca, priložili ruku k dielu psychológovia a analyzovali niekoľko podstatných osobnostných vlastností.
Predstavme si modelovú situáciu, ako sa zas a znovu prihlásime do svojho účtu na facebook. Nájsť ideálneho spoločníka na naše cesty bude rovnako jednoduché! Cestovacia „zoznamka“ na facebook sa detailnejšie pozrie na súkromné profily cestovateľov. Um tejto prefíkanej aplikácia dokáže presne rozoznať aký typ cestovateľa ste, ba čo viac, cielene vyberie najvhodnejšie miesto vzhľadom na váš cestovateľský vkus. Čerešničkou na torte je odporúčanie priateľov, ktorí sú s našou cestovateľskou vášňou na jednej vlne ako my.
Prvá aplikácia takéhoto druhu uzrela svetlo sveta vďaka študentom z Kambridžskej univerzity a rezortom hotelov Hilton. Aplikácia bude vyhodnocovať 5 základných osobnostných vlastností- otvorenosť, svedomitosť, výstrednosť, akceptácia a dráždivosť. Tento „dohadzovač“ našepká miesta, ktoré by sme mali navštíviť alebo interaktívne činnosti po príchode do destinácie. Najväčšmi poteší fakt, že takisto vyberie najviac alebo najmenej vhodne typy našich súputníkov.
Pre ilustráciu, niektorých užívateľov by sme mohli charakterizovať ako dychtivých pôžitkárov, ktorí sa vyznačujú výstrednosťou a veľkou radosťou zoznámením sa s cudzími ľuďmi práve počas cestovania. Aplikácia pracuje s osobnostnými predpokladmi a jednotlivými cestovateľskými profilmi bez toho, aby spracovali a využívali osobné údaje užívateľov.
„Zákazníci sú často nespokojní s voľbou v súčasnom tempe trhu s dovolenkami v tomto segmente, ” vyjadril sa Gardenhi, vice prezident marketingu EMEA rezortov Hilton. Facebook aplikácia na vyhľadávanie dovolenkových destinácií sa vyhýba tvrdeniu, žeby dovolenkové pobyty boli vhodné pre každého, bez rozdielu. Destinácia šitá presne na mieru a podľa želaní zákazníka na rozdiel od zvoleného miesta databázou. To je to, čím aplikácia ohúri. Zľavy treba hľadať inde, známy web kuponyzdarma.sk môže byť to práve, zľavy na pobyty sú často až do 70%, či extra kredit na Airbnb, Booking alebo iné online rezervačné a ubytovacie služby.
Prostredníctvom spolupráce výskumníkov psychologického centra univerzity Cambridge, sme schopní a spôsobilí odporučiť širokej verejnosti dovolenkovú destináciu a ďalšie možné atrakcie z veľmi hĺbkového a psychologického pochopenia od prvotného začiatku.
Len čo aplikácia odkryje váš cestovateľský profil, môžete svoje zážitky zdieľať a porovnávať s priateľmi na facebooku, podporovateľmi na Twitteri, nehovoriac o emailových kontaktoch. Máte obrovské možnosti využiť sociálne siete ku sprostredkovaniu vašich prázdninových zážitkov a skúsenosti, ešte predtým ako si zarezervujete svoj výlet. Nezabúdajte ani na spoľahlivé cestovné poistenie.
Prezentácia tejto revolučnej technológie na trhu sa kryje s obchodnou kampaňou rezortov hotelov Hilton. V skratke to znamená: stačí, aby ste raz uverejnili na sociálnej sieti svoje cestovateľské zážitky a následne si môžete rýchlo, jednoducho a nekomplikovane rezervovať svoj vysnívaný pobyt.
Zdroj: dailymail.co.uk, foto: flickr.com (ilustračné)